CASTANYES,   PANELLETS I...QUINA POR!

Un any més celebrem la tardor fent una bona festa a l'escola. Els més petitons fan panellets i entre pinyons, ametlles i cireretes pasen un matí ben dolç. 

El dia 29, a la tarda, els nois i noies de quart ja estan a punt: guarnits com castanyers i castanyeres, amb la cistella a la mà, es posen a repartir unes castanyes molt ben torrades pels avis que, un any més, ens han ofert la seva generositat treballant tot el matí. 

El dia abans, els nois i noies més grans, els de sisè ens van voler fer por ben disfressats de maneres terrorífiques i cantant cançons en anglès. Anaven ben pintats i vestits de bruixes, fantasmes... però ni els més petits no van plorar perque abans, amb les mestres, ja havien visitat els passadissos decorats amb motius del Halloween. 

Aquest any la castanyada ha tingut un gust emocionant: tots junts, per primera vegada, ens hem reunit a la pista nova, la pista Ponent, i hem ballant, menjat castanyes i jugat amb tots els companys de l'escola.

Expectació a l'hora del pati.

Repartint castanyes

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549
ceipsetelsis@xtec.cat