XXX TROBADA NACIONAL DE CROS

El passat dia 20 de febrer de 2011 es va celebrar al Parc de la Draga de Banyoles la XXX Trobada Nacional de Cros que organitza la UCEC juntament amb el CEPE, i que va comptar amb la participació de més de 2000 participants d'arreu de Catalunya, entre els quals es trobava el nostre alumne de 4t Abdelkarim Chourak

Corresponent a la categoria Benjamí, Abdelkarim va recórrer la distància d'un quilòmetre juntament amb uns dos-cents alumnes més, amb un temps final de 4:46, tenint un paper molt meritori en la cursa.

Tot i això, no s'han donat a conèixer els resultats de la classificació final per tractar-se d'una trobada lúdica i no pas competitiva on, tal i com remarca el president de la UCEC J.Domingo, "es va acollir un esdeveniment que no es mesura pels resultats esportius, sinó pels valors que es poden transmetre en un esdeveniment d'aquestes característiques".

Aquí la foto del guanyador

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549
ceipsetelsis@xtec.cat