Els que no van poder anar-hi van fer una
activitat anomenada geocàting a l'escola. Aquestes són les
opinions dels nens i nenes:
Tot va començar el dia 12 de gener a les 8h.
Amb els esquís i els pals a l'esquena anàvem cap a l'autocar.
Quan ja hi érem tots, el xofer va arrencar. A l'arrencar,
l'Albert va venir a seure amb nosaltres. Va ser un viatge molt
entretingut. (Xènia)
El primer dia que esquiàvem em vaig llevar
tan nerviós que ni em vaig acabar l'esmorzar.(Fran)
Quan vam arribar vam anar a buscar les botes,
esquís i forfaits. Ens van classificar en tres grups:
debutants, grup alt i experts i a cadascun ens van assignar un
professor (Francesc)
En general els tres dies van ser genials però
no hi havia gaire neu(...) A l'hora lliure ens ho passàvem
molt bé perquè baixàvem molt ràpid per les pistes. A
l'hora de dinar estàvem cansats i per això vam menjar molt.
(Manel)
El divendres dia 14 per mi va ser el millor
perquè vam poder pujar una i altra vegada al telecadira (...)
Després vam anar cap a l'autocar i vam marxar cap a Solsona.
Quan vaig arribar a casa estava molt cansada però estava
desitjant tornar a esquiar (Elisa)
Els dies 12, 13 i 14 van ser els dies de la
setmana blanca. Alguns no hi vam anar així que ens vam quedar
a l'escola a fer una activitat que es deia Geocàting. Aquesta
activitat tractava que ens ensenyessin a fer servir la
brúixola i el GPS per preparar un itinerari. Vam fer tres
grans grups: Catellvell perquè aniríem fins al Castellvell,
les Fonts perquè anirien a visitar les fonts de Solsona i els
voltants i per últim el grup Casc Antic que aniria pel casc
antic de Solsona.(Sebastian)
Què és preparar un itinerari? és buscar
informació sobre edificis, cases...que hi ha en un
recorregut. Vam repartir un ordinador portàtil per grup per
buscar informació i escriure-la en una web. (Clàudia)
Vam fer un joc per fer servir el GPS, era molt
divertit: ens guardaven uns paperets per tot el pati i
nosaltres els havíem de trobar amb el GPS. Vam pujar al
Castellvell, era molt cansat i feia molta calor, però per
sort ens van avisar que portéssim aigua. Ens van donar
càmeres perquè féssim fotos de l'espai que ens havia tocat,
jo de la Creu del Calvari. Pujar al turó estava molt bé
perquè relliscaves i queies a la baixada. (Widad)
Us convidem a conèixer i recórrer els tres
itineraris preparats pels alumnes de cicle superior:
http://plaentornsolsona.blogspot.com/p/solsones-30.html
També volem agrair l'ajuda del Pla Educatiu d'Entorn, el Toni
Casserres, el Joan Coromina i la Maite Gessé per poder
realitzar l'activitat del Geocàting. |