VISITA DELS ALUMNES DE 6è A LA FUNDACIÓ ALICIA

Els nens i les nenes de 6è van visitar la fundació Alícia, la qual realitza un seguit de tallers que tenen com a objectiu millorar els hàbits alimentaris.

Fundació Alícia

Quan vam arribar vam esmorzar i vam anar a un lloc que es deiafundació Alícia , on ens posaven a prova els sentits. Primer ens van explicar que faríem , vam fer grups i vam començar , vam tastar aigües de diferents gustos (excs) , desprès vam tastar menjars (nyam) i vam olorar olors de menjars (quina mala olor!). I per acabar vam tastar suc de taronja vermell (deliciós).

MONESTIR

Desprès de la fundació Alícia vam anar al monestir de Sant Benet allò era mes gran que 10 escoles juntes , primer ens van explicar una historia del abat que vivia allà i també vam veure una pel·lícula de monjos “que divertida” !També vam veure una missa. I vam visitar la casa de dalt a baix , des dels monjos fins a la riquesa de RamonCases que ho va modificar tot. El monestir era extraordinari (quin mal als peus!) Ens ho vam passar bé.

DINAR

Desprès del Monestir vam anar a un bosc a dinar era molt divertit perquè hi havia taules i estaves a foraa la naturalesa. I desprès vam tornar a Tàrrega.

Alumnes de 6è realitzant un taller a la Fundació Alícia.

Núria, Laura, Aleix, Marc i Juan Carlos