COMIAT ALUMNES 6è

21 de juny de 2012

El dijous 21 de juny al vespre el claustre de mestres va acomiadar els nens i nenes de 6è. Primer de tot ens vam reunir al gimnàs per entregar-los un obsequi de part de l’escola i un altre, per part de l’AMPA. Un cop finalitzat l’acte més oficial, al pati hi havia preparada una gimcana en què hi van participar tant els alumnes com els seus familiars.

De sobte, es van sentir els primers acords del Corren… i vam ballar el flashmob de sisè! Després de la sorpresa vam tornar a entrar al gimnàs per repartir els premis als guanyadors de la gimcana i per veure el recull fotogràfic de la promoció 2003-2012 i la gravació del flashmob que vam fer a l’escola el dimecres 13 de juny a l’hora del pati. Amb tant de moviment ja havia arribat l’hora de sopar!

Va ser una vetllada agradable, divertida, de converses, de rialles… tal i com s’havia imaginat. L’objectiu s’havia aconseguit… Volíem apaivagar el sentiment latent i persistent de tristor dels adéus, aquell nus que es fa a la gola quan després d’una abraçada t’allunyes de personetes que t’estimes.

En el seu lloc volíem que regnés l’alegria i el desig sincer, nascut dels teixits més sensibles del cor, que d’ara en endavant tot els vagi molt bé!

FLASHMOB "comiat 6è"

REPORTATGE FOTOGRÀFIC