TALLER DE RECICLATGE

29 de novembre de 2011

El Consell Comarcal del Segrià ha vingut a l’escola a fer un taller de reciclatge al Cicle Superior. Primer de tot ens han fet pensar en les tres R (reduir, reutilitzar i reciclar), en què volen dir de veritat i què podem fer des de diferents àmbits: a l’escola, a casa, a la cuina... per aconseguir el més important: generar tan pocs residus com puguem.

Després de parlar i escoltar una estona sobre les tres R hem passat a l’acció. Ens hem posat en 5 grups, cada grup amb un dels tipus de contenidors (groc, verd, blau, orgànic i residus) i hem fet un joc de classificació, cronometrat i tot.

Al final, tots hem marxat amb un diploma que ens acredita com a bons recicladors i unes bosses súper útils per classificar amb comoditat a casa. A fer-les servir!