FIRA DE LA PERDIU

Una de les festes més importants de Vilanova de Meià és la Fira de la Perdiu, que es celebra en la data fixa el segon diumenge de novembre.
Aquesta festa té l'origen en l'antiga Fira de Sant Martí de l'11 de novembre. En aquesta data es comercialitzaven gran quantitat de productes del camp i on la gent comprava roba i calçat de cara l'hivern. Però el que més fama va donar a la fira de Vilanova va ser el "Mercat de les Perdiu".
Actualment es continua fent el mercat de les perdius, aviram i altres animals , productes del  camp i es complementa amb parades de roba, calçat, etc...).
A més a més aquest any han posat atraccions i també han fet diferents activitats lúdiques( exhibició canina, tir amb arc...).
L'escola també participa muntant una parada on venem productes i coses que hem elaborat a l'escola. Aquest any hem fet unes bossses d'olor, samarretes, bombons i punts de llibre amb flors seques.
És una festa que ens agrada molt i ens ho passem molt bé.

ÍNDEX