SORTIDA DE TARDOR

SORTIDA DE TARDOR
El passat dia 3 de novembre a la tarda vam fer una sortida prop de l'escola per conèixer el paisatge que tenim més proper, i també per observar directament els canvis  que experimenta  la natura a la tardor, reconèixer les formes del relleu i  la vegetació que s'hi troba.

De totes les coses que vam agafar:
BOLETS

PLANTES I HERBES

FRUITS

A l'arribar a l'escola vam fer una exposició.

--------------------------------------------------------------------------------

A partir de la sortida i de  l'exposició de tot el que vam trobar hem fet un treball a classe als diferents nivells que tenim a l'escola.

Els nens i nenes de cicle mitjà i superior vam relitzar unes fitxes dels arbres,  les herbes i els bolets.
FITXA DE CAMP

LLOC: Plaça de les bruixes

NOM DE LA PLANTA:Roure

DESCRIPCIÓ DE LA PLANTA:Nom donat a les espèsies caducifòlies de la familia de les fagàcies, formades per arbres monoics ,de fulles sinuades  i flors femenines en grups petits en gla .
Arbre de tronc groixut i fusta dura que s'utilitza per a fer mobles.

FOTO:

roure  , roure2

FITXA DE CAMP

LLOC : Plaça de les Bruixes

NOM DE LA PLANTA : Galzeran

DESCRIPCIÓ DE LA PLANTA :
Planta arbustiva, de la família de les liliàcies, amb fil.locladis amb ovals punxeguts, flors trímeres menudes i baies rodones i vermelles.

SI ÉS UNA PLANTA AMB FLOR:

TIJA : herbàcia

FORMA DE LA FULLA: ovalades

MARGE DE LA FULLA: entera

FLOR: trimedes de color groc
FRUIT:baies vermelles

FOTO:
galzeran

Els nens i nenes de cicle inicial després de la sortida vam realitzar aquestes activitats:
Descripció del paisatge :

Quina vegetació hem vist: foto:d2 lletres, espigol, roure

Hem vist algun cau d'animal