10. CROQUET |
|
TEACHER'S TASK TASCA DEL PROFESSOR |
Keep order in the activity. Count the
scored points of each team. Solve doubtes and ties. Mantenir l'ordre en l'activitat. Portar el recompte de punts de cada equip. Resoldre els dubtes i empats. |
6th GRADE STUDENT'S TASK TASCA DE L'ALUMNE DE 6è |
Explain and do the demonstration of
the game. Place the material properly. Explicar i fer la demostració del joc. Col·locar bé el material. |
MATERIAL MATERIAL |
Stick, boxes and small balls. Pals, caixes de sabates que formaran un petit túnel i pilotes petites. |
INSTRUCTIONS
|
The two teams make two lines. One student
of each team has to touch the small ball with a hockey stick and try to
put it through the hole. The students have 3 opportunities. Each time that
a student is able to put a ball in the hole gets a point for his team. Es faran dues files i cada alumne/a de cada equip haurà de tocar la pilota amb el pal i intentar-la fer passar pel túnel. Es tindran 3 oportunitats per cada alumne. Per cada cop que passi la pilota pel túnel s'aconsegueix un punt. |
WHO WINS? QUI GUANYA? |
The team who scores more points will
be the winner. L'equip que aconsegueixi més punts serà el guanyador. |
ACTIVITY CHANGE CANVI D'ACTIVITAT |
Each time that the whistle sounds there
is an activity change (every 15 minuts approximately). Cada cop que soni el xiulet es canvia d'activitat (aproximadament cada 15 minuts). |