3. CARDS CLOCK

TEACHER'S TASK
TASCA DEL PROFESSOR
Keep order in the activity. Count the scored points of each team. Solve doubtes and ties. Mantenir l'ordre en l'activitat. Portar el recompte de punts de cada equip. Resoldre els dubtes i empats.
   
MATERIAL
MATERIAL
One or two decks of cards.
Un o dos jocs de cartes.
   

INSTRUCTIONS

 

 


INSTRUCCIONS

Give all the cards to all the students. Each player drops a card in the middle of the table and counts from one to twelve (he or she says only one number). For example, the first student drops a card and says "one", the second student says "two", etc. If the number said is the same that the number on the card, the next player has to say "STOP" and the student who droped the card has to take all the cards from the pile. If the next player doesn't say "STOP" is he or she who has to take all the cards.
Es reparteixen totes les cartes entre els jugadors. Cada nen/a tira una carta mentre va comptant de l' 1 al 12, per exemple el primer alumne tira i diu 1 (one), el segon alumne tira i diu 2 (two), etc. Si el número de la carta que tira coincideix amb el número que diu, el següent jugador que li toca tirar li ha de dir STOP i el que havia tirat ha d'agafar totes les cartes del munt. Si el que va darrere no diu STOP (no se n'adona que l'anterior jugador/a ha tirat una carta coincidint amb el número que ha dit) i per tant, continua tirant la seva carta, serà ell/a qui agafarà totes les cartes que hi hagi al munt.
   

WHO WINS?

QUI GUANYA?

Wins the first boy or girl to get rid of all cards or the one who has less cards. This student gets a point for the team.
Guanya el nen o nena que es quedi abans sense cartes o el que en tingui menys. Aquest/a aconsegueix un punt pel seu equip. Al final es farà un recompte dels punts aconseguits per equip
   

ACTIVITY CHANGE
CANVI D'ACTIVITAT

Each time that the whistle sounds there is an activity change (every 15 minuts approximately).
Cada cop que soni el xiulet es canvia d'activitat (aproximadament cada 15 minuts).