2. DOMINOES |
|
TEACHER'S TASK TASCA DEL PROFESSOR |
Keep order in the activity. Count the scored points of each team. Solve doubtes and ties. Mantenir l'ordre en l'activitat. Portar el recompte de punts de cada equip. Resoldre els dubtes i empats. |
MATERIAL MATERIAL |
A domino game (there are only diamonds
instead of dots) Joc de domino (només hi ha diamants) |
INSTRUCTIONS
|
Give all the dominoes to the students.
The person who has got the double six domino has to put it on the table
and the game begins. The next player has to put domino with the same number
and so on. If a student can't put a domino has to say "I pass" and it is
the next student's turn. Continue the game until a student has no more dominoes.
This person gets a point for the team. Es reparteixen totes les fitxes. Començarà a jugar el/la jugador/a que tingui la fitxa de doble sis. Els següents jugadors hauran d'anar tirant fitxes amb les que coincideixi un dels números. Si no tenen cap fitxa per tirar hauran de dir "I pass" (passo) i tirarà el jugador següent. Així fins que un alumne es quedi sense cap fitxa. Aquest guanya un punt pel seu equip. |
WHO WINS? QUI GUANYA? |
Wins the first boy or girl who hasn't got dominoes. He or she gets a point for the team. Guanya el nen o nena que es quedi abans sense fitxes. Aquest/a aconsegueix un punt pel seu equip. |
ACTIVITY CHANGE CANVI D'ACTIVITAT |
Each time that the whistle sounds there
is an activity change (every 15 minuts approximately). Cada cop que soni el xiulet es canvia d'activitat (aproximadament cada 15 minuts). |