La nostra escola.

L'Escola

Benvolguts i benvolgudes,

Us donem la benvinguda a la nostra escola. Volem acostar-vos a  les nostres aules, a l'alumnat; la nostra realitat del dia a dia: les activitats, festes, sortides, projectes..., volem ensenyar-vos el Pompeu Fabra.

L'escola Pompeu Fabra es defineix com una escola pública, catalana, integradora, activa i oberta a l'entorn i que vetlla pel desenvolupament integral de l'alumnat.

El nostre funcionament es basa en la participació activa de tots els elements que formen la nostra comunitat educativa: l'alumnat, el professorat, les famílies i altres professionals.

Som una escola pública, on tots els nens i nenes hi poden trobar un espai de suport per al seu creixement personal.

Som una escola oberta, receptiva que escolta i té en compte on som i la realitat que ens toca viure.

Som una escola respectuosa amb el nostre context cultural i social.

Som una escola participativa que suma i reconeix els esforços de tots perquè creiem imprescindible l'aportació de tothom per fer la feina ben feta.

Som una escola que aprèn, que reflexiona sobre la pràctica diària i que es qüestiona el món on vivim i aposta dia a dia, per la seva millora.