Tornar enrera

SORTIDES I ACTIVITATS

2004-2005

SORTIDES

Durant el curs escolar realitzem diferents sortides tant amb l'escola com amb els altres companys de la ZER.

Algunes d'aquestes sortides són les següents:

Excursió a Verdú

La sortida a Verdú va ser molt divertida ja que vam realitzar diferents activitats.

• Visita guiada al poble de Verdú.

Tots els alumnes de la ZER Riu Corb ens vàrem trobar a la plaça de Verdú i llavors ens vam dividir en grups i un senyor molt amable ens va explicar moltes coses de Verdú. Vam visitar el castell i l'esglèsia.

• Taller de fang.

També van fer un taller de fang. L'Enric (que era el senyor que ens feia el taller) va explicar-nos moltes coses sobre com treballat el fang. Els nens més petits van fer un peix i el nens més grans van fer un mussol.

L'Enric també ens va regalar un gerro molt maco al que hi va posar la data i el nom de la zer.

• Visita al museu de joguines.

Aquesta visita en va agradar molt. Van anar a un museu que tenia tota mena de joguines i també automats. Hi havia unes joguines molt antigues i també molts objectes de futbol i rètols molt bonics.

Trobada de la ZER

Aquest curs la trobada de ZER la realitzarem a Preixana el dia 22 d' Abril de 2005.

ACTIVITATS

Durant el curs fem moltes activitats, a continuació us en presentem unes quantes:

Activitats SZER 2004/2005.

• Em ho hem passat molt bé fent aquesta activitats ja que ens vam disfressar pintant amb el paint:

Treballs manuals.

• Durant el curs fem molts treballs manuals, ens agrada i ens ho passem molt bé...