Torna a l'inici

Nadal 2012-13: Gran final del primer trimestre

Com cada any, en acabar el primer trimestre i per celebrar l'arribada del Nadal i de l'any 2013, vam organitzar un seguit d'activitats. Va ser un matí molt actiu tant per als alumnes com per al professorat i tots ens ho vam passar molt bé.

Vam començar el matí amb la tradicional netejada de taules a les aules. Tot seguit vam participar en diversos tallers organitzats pel professorat i altres col·laboradors de fora del centre (Escola de música i Gimnàs municipal). Els alumnes podien triar una d'aquestes activitats per participar-hi: karaoke, escacs, bàsquet, batukada, ritmes, pintura o centres nadalencs. Totes van funcionar molt satisfactòriament i van ser un èxit total.

Poc després, va haver-hi un esmorzar per a tothom en què es va oferir coca i xocolata als participants i un ex-alumne del centre, Tito Pueyo, organitzador de la prova atlètica San Silvestre del Pont de Suert ens va oferir una presentació animant-nos a participar-hi.

La següent activitat va consistir en una obra de teatre a càrrec del grup Teatre Fòrum i dues actuacions a càrrec dels nostres alumnes Sergio Ribau, que ens va fer una demostració del seu domini amb la bicicleta, i Abril López, amb una gran interpretació del hit Rolling in the Deep d'Adéle .

Finalment, es va fer el lliurament de les qualificacions del primer trimestre i tant alumnes com professors van marxar cap a casa, després de desitjar bones festes a tothom. Ens trobarem un altre cop el dimarts 8 de gener.