Excursió a Verdú

Al mes d’octubre, tots els alumnes de la ZER vam anar d’excursió a Verdú.

Allà vam visitar el museu de Joguines i autòmats i ens va agradar moltíssim !!! Hi havia  unes joguines anomenades autòmats que funcionaven amb corda, es movien i feien música, fins i tot algun feia una mica de por !

Després d’anar al museu, vam visitar un taller de ceràmica. Allà un senyor, que tenia l’ofici de ceramista, ens va ensenyar com es feien les figures de ceràmica. Amb un tres i no res, ens va fer un joc de cafè, un càntir i alguns animals de fang. Hi havia un torn que anava girant i ell hi posava el fang; tenia tanta traça que semblava que els figures es fessin soles.

Després ens van deixar manipular el fang a nosaltres i vam fer una figura de fang que després ens vam endur a l’escola i la vam pintar.