EDITORIAL

Un any més, amb la nostra revista “L’Esmolet” arribem a totes les llars que formen part de la comunitat educativa de la nostra ZER. A través d’aquestes pàgines podrem conèixer activitats i experiències que es realitzen en els centres. Algunes es fan de manera conjunta i altres a cada escola.

També podrem saber coses del Sr. Manel Fitè, escriptor de Coll de Nargó, del Sr. Josep M. Xart, escultor de l’Alt Urgell d’Organyà i del Sr. Jordi López, responsable de l’esplai de Peramola, a través de les entrevistes realitzades pels nens de Coll de Nargó, Organyà i Peramola.

Els alumnes més grans dels centres han fet entre tots un treball d’investigació sobre els noms de casa dels nostres pobles. Podrem llegir algunes dades curioses.

Des d’aquestes pàgines posem el nostre granet de sorra a la celebració a l’Any de les Homilies i  ens fem ressò d’alguna activitat en la qual han participat els alumnes de la ZER i rescatem part d’una entrevista que el Sr. Francesc Espar i Tressens (coautor del llibre “Coses d’Organyà) va concedir als alumnes de 8è l’any 1989.

Volem dedicar també unes ratlles a la Sta. Lídia de Coll de Nargó i la Sta. Annita d’Organyà perquè aquest curs deixen la seva feina activa de mestres, després de tants anys de feina ben feta treballant amb els esmolets mes petits dels nostres centres. Els desitgem molta sort en aquesta nova etapa i sempre tindran les portes obertes per quan vulguin venir a veure’ns.

Bon estiu i fins al curs que ve !

Els mestres