NOTICIARI

• Us informem que aquest curs la nostra ZER ha donat un nou impuls a l’esport tot apuntant-se al programa de promoció escolar “Vuela con el Bádminton”, promogut per la Federación Española de Bádminton  i al Programa Educatiu   “ Pequevoley” que és una iniciativa de la Real Federación Española de Voleibol.  Tots aquests programes tenen l’objectiu de promocionar aquests esports per les escoles amb l’objectiu de fer-los conèixer entre l’alumnat dels centres escolars i fan donació, a l’escola, del material necessari per practicar-los.
  • El 24 i 25 de maig els nostres alumnes de 5è i 6è van anar de colònies a Barcelona . Va ser una sortida molt cultural.  El primer dia van fer una parada a Capellades per visitar el Museu Paperer  i després de dinar van anar al Cosmocaixa on van rebre unes primeres nocions de Paleontologia, deu n’hi do! .  L’endemà, ben esmorzats, van anar a l’IMAX  i, per si no n’hi ha prou, a la sortida es van dirigir cap al Museu de la Xocolata per anar fent gana per dinar. Ja ho veieu la sortida va anar molt bé i tots van tornar amb ganes de repetir l’any que ve.
  • El dimarts 5 de juny celebrem la Trobada de la Zer Narieda a Coll de Nargó.  Hi ha previstes un munt d’activitats : un parc mòbil de trànsit que es realitza gràcies a la col.laboració del Servei Català de Trànsit; per primera vegada es realitzarà la primera competició de bàdminton, xerrarem amb els responsables del Parc Natural de Boumort, i per acabar-ho d’adobar,  ballarem al so que ens indiqui el músic Pep Lizandra.  Per acabar la festa ens acomiadarem dels nostres companys de 6è amb jocs i repartició d’orles.
  • Ja s’acosta final de curs i això vol dir que ja s’estan fent els últims preparatius dels festivals . No us els podeu perdre , valen la pena.  Recordeu les següents dates:

-          dia 18 de juny, festival al CEIP Sant Climent de Coll de Nargó

-          dia 20 de juny, festival al CEIP Sant Miquel de Peramola

• I per acabar cal dir que el dimecres 20 de juny s’acaben les classes, i per això us volem desitjar un bon estiu