OPINEN

Els alumnes de sisè de la ZER Narieda ens donen la seva opinió del seu pas per l’escola i del seu futur al centre de secundària.

Aleix Orrit

Peramola

He estat dos anys a l’escola de Peramola. Anteriorment havia estat en una escola més gran a Cassà ( Girona ). Aquests 2 anys hi he estat feliç però ara , em toca marxar , perquè ja faig 6è i l’any que ve,  faré 1r d’ ESO . El veig difícil, el canvi de l’escola Primària a l’ Institut.

Laura Esteve

Peramola

Ja fa 9 anys que estic a l’escola de Peramola, i ara ja em toca marxar cap a Oliana .Allà ja hi tinc molts amics , i també coneixo algun professor. Els anys que he estat  a l’escola de Peramola , els recordaré sempre, i puc dir que he tingut unes bones professores.

Aleix Martín

Coll de Nargó

Fa molt temps que he estat a l’escola de Coll de  Nargó però ara me’n he d’anar a l’ ESO jo no me’n  aniria del meu poble, però ja em toca marxar i dic adéu a tots els nens, nenes i professors.

Espero que tots els que vinguin a darrere meu els hi vagi molt bé.

Adéu i que tingueu molta sort.

Jordi Betriu

Coll de Nargó

Fa 9 anys que estic a l’escola de Coll de Nargó, des de P-3 fins a 6è. Aquest any ja em toca marxar perquè ja faig 6è de Primària i l’any que ve faré 1r d’ESO a l’Institut de la Seu d’Urgell, l’IES Joan Brudieu, que ja conec molta gent. Aquests 9 anys que he estat en aquesta escola he conegut moltes professores, que han sigut molt bones.

Sònia Riba

Organyà

A mi, des dels 3 anys fins als 12, m'ha agradat l'escola, fins i tot els mestres que he tingut. Però ja tinc ganes d'anar a l'institut i sempre me'n recordaré d'aquest cole.

Anna Sarradell

Organyà

La meva experiència aquí a l'escola ha sigut bona malgrat que hi han hagut alguns mestres que m'han agradat més o menys. He après coses que m'han agradat molt i he conegut amics amb els que jugar.

Bernat Morales

Organyà

Espero que els professors de l'institut siguin com els de primària. A l'escola d'Organyà s'està molt bé perquè aquí podem manar els grans i allà serem els petits.

Alícia Gil

Organyà

A mi m'ha agradat molt l'escola i els mestres que he tingut. Però ja m'avorreixo d'estar al cole i tinc ganes d'anar a l'institut. Bé, no sé si tindré ganes de tornar a l'escola d'Organyà l'any que ve.

Josep Garreta

Organyà

Ha estat bé l'escola. La majoria dels professors que m'han tocat han estat bons però la sisena hora no m'ha agradat perquè això de llevar-me una hora abans fa mandra.

Daniel Colom

Organyà

L'escola m'ha agradat molt, encara que he tingut alguna discussió però és igual, el que importa és que he après moltes coses.