SORTIDA A LA SEU D'URGELL

El dia 23 de maig vam anar d'excursió a la Seu d'Urgell. Allí hi havia molts nens i nenes ja que era una trobada d'escoles.
Vam marxar de l'escola a les nou i mitja amb autobús. A l' arribar a la Seu vam esmorzar i vam anar a buscar un suc i una aigua. Seguidament ens vam partir en grups: infantil, cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior. Desprès vam començar les activitats.
Hi havia diferents zones d'activitat i a cada zona 3 o 4 jocs o tallers. Algunes activitats que vam fer van ser: bàsquet, quads, cars, futbol, escalada amb un inflable, futbolí humà, saltar inflables, malabars, escacs, jocs de cartes, piragüisme (3r i 4t) i ràfting (5è i 6è).
A la 1 del migdia vam parar per dinar i com que plovia vam tenir d'anar al pavelló esportiu. Vam tenir temps per descansar i al cap d'una hora i mitja ja no plovia i vam continuar fent activitats per les diferents zones.
A les cinc i mitja vam marxar de la Seu d'Urgell cap a casa. Estàvem molt cansats però ens ho vam passar molt bé i esperem repetir l'any vinent.
Li posem un 10 a la sortida!!!
Classe de 2n i 3r (CEIP Miret i Sans).

Inflables

Bàsquet