FESTA DE FI DE CURS A

IVARS DE NOGUERA

El dia 22 de juny vam celebrar la festa de fi de curs a l’Escola d’Ivars de Noguera.

Tot just arribar els alumnes de les escoles d'Algerri i de Castelló de Farfanya es van seure en unes cadires per tal de veure l'espectacle d’escala en hi-fi que havien preparat l'alumnat de l'escola d'Ivars. En aquesta escala en hi-fi també hi van participar alguns pares. Les cançons i la posada en escena va estar molt encertat i divertit.

L'AMPA de l'escola Sant Sebastià ens va preparar un bon esmorzar per a tothom.

Tot seguit hi va haver un espectacle amb el grup d'animació "Alea Teatre". El seu espectacle va ser mol motivador i participatiu, fent que tot l'alumnat ballés.

I després tocava acomiadar a l'alumnat de 6è que deixava l'escola: la Sandra, l'Oriol, la Griselda, el Pau, la Júlia i la Jessica. El lliurament de les orles va ser molt emotiu, ja que cada alumne/a va llegir un petit escrit, se'ls va entregar l'orla i vam cantar tots junts amb l'ajut dels músics del grup "Alea Teatre" la cançó d'en Serrat "Que tinguem sort".