CASTANYADA A IVARS DE NOGUERA

El passat 30 d'octubre de 2010 tots els alumnes de la ZER es van trobar a l'escola Sant Sebastià d'Ivars de Noguera.

A l'arribar a l'escola d'Ivars tots els nens i nenes de la ZER van interpretar el conte musical "La tardor", en la qual els nens de CM i CS feien de narradors i cantaven dues cançons i els més petits cantaren dues cançons també.

L'alumnat de CM i CS van cantar les cançons: L'oreneta (cançó popular anglesa) i Quin dolç cant (Christian Legros).

L'alumnat d'EI van cantar les cançons: La castanya (popular catalana) i Ning, nong (pop.catalana).

Els pares i mares de l'escola d'Ivars ens van acollir molt bé preparant l'esmorzar amb entrepans i castanyes torrades al foc. Tots plegats vam esmorzar al pati, mentre els que anaven acabant anaven jugant amb els companys i companyes.

Havent esmorzat el mestre d'educació física ha preparat uns jocs esportius no competitius. Els nens i nenes estaven organitzat per diferents grups i amb cursos des de P3 fins a 6è. Els nens i nenes més grans del grup s'encarregaven dels més petits al canvi de joc.

Els i les mestres ens encarregàvem de dirigir el joc, de vigilar els canvis de joc i de fer fotografies, vídeos.

Els jocs als que van jugar eren:

Bitlles, portar un globus entre dos i passar per un circuit, lligar els peus de dues persones i passar per diferents obstacles.

Tots s'ho van passar d'allò més bé! I a més va fer un dia molt asoleiat amb el que vam poder fer molt a gust les activitats a l'exterior.

Tot seguit podeu veure un curt vídeo d'aquest dia i després unes fotografies que esperem que us agradin!