FESTA DE FI DE CURS A CASTELLÓ DE FARFANYA

22/06/11

El dia 22 de juny tots els nens i nenes de la ZER es van trobar al poble de Castelló de Farfanya.

Sol baixar del autocar els alumnes i mestres de l'escola Santa Maria van ensenyar el seu poble a la resta de companys i mestres, tot començant pel riu Farfanya. Van recórrer bona part dels carrers, sense descuidar-se de visitar l'antiga presó, l'esglèsia i el castell.

Tot just arribar al Poliesportiu l'AMPA havia preparat un bon esmorzar per a tots els asistents. Després de l'esmorzar vam visitar ràpidament la nova Escola Santa Maria, la qual esperem començar-hi el proper curs.

Finalment tocava una cosa que ens fa entristir i alegrara alhora a tots: l'acomiadament dels nois i noies que estan cursant 6è i el curs vinent emprenen un nou camí a l'institut d'Almenar en el cas dels nens i nenes de l'escola d'Ivars de Noguera i a l'institut de Balaguer per als alumnes d'Algerri. Aquest any, però, no hi havia alumnes de 6è de l'escola de Castelló de Farfanya.

Tot seguit van veure un fantàstic espectacle amb el mag Xavi, el qual ens va fer creure en una màgia ben verdadera, uns bons jocs d'il·lusionisme que encara que ens hi vulguéssim fixar no sabíem com s'ho feia. En tot moment va tenir al públic a la butxaca.

Amb ell, doncs, vam acabar la festa de fi de curs.

Així doncs esperant que durant l'estiu tots recarreguin ben bé les piles per tornar a començar amb energia el proper curs us deixem un vídeo i unes fotos de l'últim dia del curs 2010/11.

Us desitgem que passeu un bon estiu!