CASTANYADA A CASTELLÓ DE FARFANYA

El passat 28 d'octubre de 2010 tots els alumnes de la ZER es van trobar a l'escola Santa Maria de Castelló de Farfanya. Tot just arribar van representar el conte musical "La castanyera". Cada grup va cantar dues cançons i una amb tot el grup. Per acabar l'obra van ballar una dansa tots plegats, "El ball del bedriol".

Un bon esmorzar ens van preparar els pares i mares de l'AMPA de Castelló, no podien faltar les castanyes, però.

Tot seguit el David ens tenia preparades una gimcana ben divertida: tapa't que fa fred!, el cércol ràpid, les lletres, el pèndol, omple l'ampolla, el llança castanyes, busca el tresor, els bufaglobus, el twister ...un munt de proves per a jugar amb les habilitats de cada nen/a. Cal destacar que els equips estaven formats per nens i nenes de totes tres escoles i de totes les edats, amb la qual cosa els més grans es feien càrrec dels més petits de la ZER.

A continuació podeu veure algunes de les fotografies que es van fer durant aquell matí.

Tot seguit també podeu veure un petit vídeo de la trobada.