FESTA DE FI DE CURS A ALGERRI

22/06/12

El dia 22 de juny tots els nens i nenes de la ZER es van trobar al poble d'Algerri.

Quan tots els nens i nens de les escoles d'Ivars de Noguera i de Castelló de Farfanya van arribar van visitar l'escola,

van jugar un moment al pati i van iniciar un recorregut pel poble acompanyats per l'alcalde de la població, en Miquel Plensa.

Vam iniciar aquest recorregut a la Font de Baix, datada al S.XVIII, on l'alcalde ens va fer una breu i entenedora explicació sobre l'origen d'aquesta font.

Tot seguit vam veure on estava situat l'Ajuntament i vam visitar l'esglèsia de la Nostra Senyora de la Purificació, d'estil barroc i neoclàssic, guiats pel mossén del poble.

Continuant el recorregut vam parar a la placeta, on en Miquel ens va explicar la història del Castell Sarraí, datat del 1105.

Al tornar vam passar per devant de l'ermita de Sant Blai vam baixar per davant de l'escola fins arribar al local social "La Penya".

L'AMPA ens va prepar un bon esmorzar i els alumnes de sisè van despedir-se de tots nosaltres amb unes emocionants paraules.

Aquest any els/les mestres també vam despedir a tothom amb la fabulosa música de Queen.

A l'acabar l'acte vam gaudir de l'actuació del grup d'animació "Els Diantres" tots plegats, pares, alumnes i mestres.

I amb aquest bon gust de boca vam iniciar les vacances d'estiu!