TROBADA DE SANT JORDI A ALGERRI

CANTATA "EL PETIT PRÍNCEP"

LA RONDALLA D'ALGERRI

El passat dia 19 d'abril de l'any 2013 ens vam trobar tot l'alumnat i mestres de la ZER a Algerri per tal de celebrar la festivitat de Sant Jordi amb una representació de la coneguda obra "El petit príncep" d'Antoine Saint-Exupéry. A partir d'aquesta en Ricard Gimeno a la música i en Jordi Enjuanes van crear la cantat amb el mateix nom.

Ha estat un treball que hem estat preparant des dels alumnes més petits de P3 fins als més grans de 6è al llarg de tot el segon trimestre, fet des de diferents àrees. Fixeu-vos en l'escenografia. Tots els estels han estat fets per ells, hi ha un estel per nen/a, els planetes grans i petits, altres imatges projectades sobre poriexpan, i després pintades, les màscares dels petits, les maraques...Bé, ja ho veieu, són uns artistes!

Hem d'agrair la col·laboració de tot l'equip de mestres, del Josep, el fuster del poble que ens va ajudar a muntar l'escenari, al grup de teatre d'Algerri i a l'Ajuntament d'Algerri per deixar-nos l'espai i tot el que hem necessitat. Ha resultat una feina molt gratificant, sol cal que mireu i escolteu. S'aprecia que de vegades els alumnes s'avancen a la música instrumental, això és degut a que des de l'escenari no podien escoltar gaire bé aquesta música i sol es guiaven per la directora. Resultava difícil anar alhora de vegades, però tot i això ho van fer molt bé! Sembla que anem aprenent a estar a sobre de l'escenari! Si els veieu, feliciteu-los!

Tot seguit podeu veure tota la representació!

Després d'haver esmorzat el grup "La Rondalla" d'Algerri ens van fer un petit taller dels instruments que formen part d'aquesta agrupació musical. Van poder escoltar tots els instruments, els van poder tocar, van cantar. Tot i que no hi van poder assistir tots els components del grup ens van fer una sessió explicativa ben maca, entretinguda i encertada. Durant el primer trimestre els i les alumnes d'educació primària van fer un treball a l'aula sobre la rondalla, amb la qual cosa aquest taller ha esdevingut un treball complentari molt enriquidor i motivador.

Estem molt agraïts al grup "La Rondalla d'Algerri"per la seva col·laboració.

Tot seguit podeu veure una petita mostra del que van poder veure els nostres alumnes.

Algunes fotografies!