FESTA DE FI DE CURS A IVARS DE NOGUERA

21/06/13

L'últim dia de curs vam celebrar la festa de fi de curs a l'escola d'Ivars de Noguera. Tot just arribar a l'escola vam començar a fer un circuit de tallers i jocs relacionats amb el circ. Els tallers eren: maquillatge, punteria pallasso, anelles i pilotes malabars. Tots els grups estaven formats per alumnes de tots els cursos i nivells i totes tres escoles, amb la qual cosa ha afavorit la interrelació entre alumnes de diferents escoles. Elsi les mestres estaven distribuïts en els tallers. Van ser uns tallers molt adients i motivadors.

Tot seguit vam esmorzar el que ens havia preparat l'AMPA d'Ivars de Noguera, entrepants, sucs i aigua. Tots se'n van llepar els dits.

Quan vam acabar d'esmorzar els alumnes de sisè van fer el seu emocionant comiat, en el qual van exposar què ha significat aquests anys pel pas de la ZER i les seves últimes paraules a tots nosaltres. Després els mestres els teníem preparats dues sorpreses, la fotografia del seu curs i una cançó per acomiadar-nos d'ells i donar-los molta sort en el seu camí per la vida.

I per acabar vam assistir a l'actuació del grup de circ La Raspa Van fer tota mena de malabars, equilibri, diábolo, monocicleta, bitlles...La veritat és que eren dos artistes que ho feien molt bé i amb humor! Els nens i nenes de la ZER van estar molt atents i fascinats durant tota l'actuació.

I amb tot aquest niu de vivències vam deixar el curs 2012/2013, amb un somriure a la boca ens vam despedir de tots els companys i companyes per a retrobar-nos el proper curs.

A continuació podeu veure un vídeo i fotografies d'aquest dia.

Que passeu un bon estiu!