CURS 06-07

Aquest any dins les activitats del SATIR (Seminari d'Actualització en Tecnologies de la Informació per a ZER), ens hem proposat entre tots treballar els experiments i la poesia.
Pel que fa als experiments, tant els alumnes grans com petits, faran un experiment durant el desenvolupament del qual realitzaran fotografies o dibuixos que tindran una explicació breu dels passos seguits. Amb aquest treball s'omplirà una plantilla resum, (com les que veureu a continuació).
Per tal de fer un joc divertit de llengua, es va acordar treballar la poesia. El grup dels petits realitzarà un rodolí i un dibuix relacionat, que pot ser fet a mà o mitjançant un programa de dibuix. Els grans inventaran un poema de versificació i rima lliure, que hauran de recitar i elaborar un dibuix.

EXPERIMENTS A L'ESCOLA
MOSTRA POÈTICA
  • Grup dels petits (Ed. Infantil i C. Inicial)
          La depuradora
   RODOLINS
 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
          Les barbes de les balenes

• Grup dels grans (C. Mitjà i C. Superior)
          Efecte de la pressió atmosfèrica sobre els cossos   CAL·LIGRAMES
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9  - 10 - 11 - 12
          El geotropisme
          Simulacre d'erupció d'un volcà.