CURS 07-08

Aquest any el que anomenàvem SATIR ha passat a dir-se STAC. Així doncs hem participat en l'STAC de la Noguera i en l'STAC d'escoles rurals. Pel que fa l'STAC de la Noguera ens han informat sobre diferents temes curriculars, experiències i s'està fent un treball en comú amb totes les escoles de la comarca. Hem participat doncs en l'aportació d'un apartat en una wiki que vol donar a conéixer la Noguera a tot el món! Els aspectes a treballar han estat els següents:

Situació i límits, morfologia i relleu, hidrografia,clima, vegetació, sector primari, sector secundari, sector terciari, comunicacions, poblament, llocs d'interès turístic, fauna, gastronomia, aspectes històrics i altres.

A cada escola de la Noguera se li ha encomanat que elaborés un apartat sobre la comarca. A la nostra ZER se li va encomanar la vegetació. Finalment hem començat a elaborar-ho, tot i que quedarà pendent algun punt a treballar el curs vinent, ja que una wiki és una pàgina oberta on sempre que es vulgui es poden aportar noves informacions al que ja hem fet i algú que vulgui dir la seva també ho pot fer.

STAC RURAL
STAC NOGUERA

Grup dels petits: El lleó del zoo

Grup dels grans:

Ruta turística per Algerri

Ruta turística per Ivars de Noguera

Ruta turística per Castelló de Farfanya

Pel que fa a l'STAC d'escoles rurals els més petits han participat elaborant un conte viatger entre les escoles de la ZER i amb altres ZERs. El treball dels grans ha estat diferent, havien d'utilitzar les eines informàtiques i omplir unes graelles per tal d'explicar una ruta turística que es podria fer pel poble. Si visiteu les altres ZERs veureu que és molt interessant tenir aquesta documentació que han elaborat els nens i nenes i ens permet saber llocs per descobrir, que potser sol coneixen ells o la gent del poble. Per veure totes les rutes turístiques sol cal que cliqueu a l'enllaç!