CURS 08-09

Aquest any hem continuat assistint a l'STAC de la Noguera i a l'STAC d'escoles rurals.

Pel que fa a l’STAC de Balaguer aquest any hem col·laborat en l’elaboració d’unes imatges i vídeos fets pels nens i nenes de la ZER amb l’ajut de les mestres. Aquest vídeo que vam penjar és sobre un servei que disposem a la província, els mossos d’esquadra.

Si hi voleu donar una ullada cliqueu en aquest enllaç i busqueu la ZER Serra Llarga.

Hi veureu altres treballs que han fet algunes escoles sobre els serveis dels seus municipis utilitzant la informàtica; la informació que ens han anat donat durant el llarg del curs, aplicacions, programes interessants, etc. Si voleu donar-hi una ullada també hi ha un enllaç al blog de l’any passat.

Pel que a a l’STAC que es convoca a Mollerussa ha incentivat l’ús del correu electrònic. Cada escola de la ZER es va comunicar amb una escola d’una altra ZER. L’objectiu era que els i les alumnes s’acostumin a utilitzar aquesta eina d’una manera autònoma. De moment s’ha fet d’una forma dirigida. Queda pendent, doncs, continuar amb aquesta fita l’any vinent entre els alumnes de la nostra ZER. S’havia proposat fer dues activitats més però aquest any sols ens ha estat possible participar en el correu electrònic.