ELS DINOSAURES

Aquest curs aprofitant la sortida que farem al juny a Coll de Nargó es va decidir fer un projecte, els dinosaures.
Al voltant d'aquest tema s'estan crant diferents activitats.
En primer lloc es van fer una sèrie de preguntes per saber els coneixements que el nostre alumnat tenia sobre aquest tema i després vam plantejar què en volien saber.

Alguns dels coneixements previs que hem recollit a partir de la pregunta "què ens saps?" han estat els següents:

QUÈ EN SABEM? QUÈ EN VOLEM SABER?
Que són grans i petits i fa segles que van existir (Adrià). D'on procedien els primeres dinosaures?(Griselda)
N'hi havia de carnívors i herbívors (Marina). Per què els hi van ficar noms? (Clara)
Van morir quan van explotar tots els volcants alhora (Pau). Què menjaven? (Abdallahi).
Eren gegants i pesaven molt. (Pol) Van existir els dinosaures? (Maite)
Hi havia molts tipus de dinosaures (Oriol) On vivien? (Giuliana).
Els dinosaures tenen les dents llargues (Aleix) .
Quins noms tenen els dinosaures? (Carme).
Són molt forts i ataquen quan s'enfaden (Lujan).
Com són? Quina forma tenen? (Gisèle).
Tenen cua i punxes (Júlia).
Com tenen les potes? (Roger).
Hi ha dinosaures que volen i es diuen terodàctils i que tenen el bec molt llarg (Josep M.).
Com tenen el nas? (Abril).

Aquí podeu veure un enllaç al blog de l'escola d'Algerri on van penjar un power point sobre els dinosaures.

Així doncs convé fer un treball de recerca sobre totes aquestes qüestions.
Es treballa a partir de diferents àrees..
Aquest any la disfressa ha estat un triceratop!

Els nens i nens d'educació infantil i de cicle inicial de la ZER canten "La cançó del Monstre de Banyoles"