EL NOSTRE RIU

Aquest curs hem treballat el projecte " El nostre riu". Ha estat molt interessant poder treballar sobre aquest medi per tal de conéixer l'entorn més proper.

Mestres i alumnes han aprés moltíssimes coses sobre el riu: on neix, recorregut, fauna i flora. Els pares s'hi han involucrat tot investigant plegats, buscant informació a casa, anant al riu, etc. . Hem tingut la col·laboració de pares i diferents entitats. Els nens i nenes han fet les seves presentacions, murals... Fins i tot han fet una presentacions utilitzant programes d'edició de vídeo com el movie maker i han fet tot un treball amb els ordinadors, com és el cas dels nens i nenes d'Algerri.

Tot seguit us presentem unes presentacions fotgràfiques de les tres escoles de la ZER.

CASTELLÓ DE FARFANYA: EL RIU FARFANYA

ALGERRI: EL RIU NOGUERA RIBAGORÇANA