Excursió de Fi de Curs a Barcelona.
Aquest any hem acomiadat el curs tots els alumnes de la ZER unificant les sortides que s'anaven fent fins aleshores.

Hem anat a Barcelona:

En primer lloc vam  arribar al MUSEU DEL BARÇA  i el  CAMP NOU. Els nens van poder observar el pas del Club al llarg del temps: taquilles , tavernes, el despatx del president i la  impremta que feia els cartells d’ara fa un segle, escenes molt significatives de la vida del club, ... copes i trofeus, revistes, publicacions, pilotes,  etc, etc, etc.
...I al final, ens vam trobar asseguts en un dels  milers de seients que hi ha al Camp Nou. Les dimensions i instal·lacions d’aquest estadi van impressionar a tothom.

Finalitzada la visita, l’autocar ens va conduir a Montjuïc. Allí vam poder dinar i esplaiar-nos una mica, doncs, a les 3 de la tarda  havíem de ser al MUSEU DE LA CIÈNCIA.

En  arribar vam  fer dos grups segons les edats:
- Per als petits, “el CLIK dels nens”, espai lúdic- científic per a nens d’infantil i C.Inicial.
Aquí van fer activitats de:  coneixement del cos, la matèria, el moviment i comunicació  en un entorn pensat per a ells, on van poder manipular, experimentar amb diferents materials  i treure les seves pròpies conclusions.

-    Els alumnes de C. Mitjà i C. Superior van anar  al  Planetari  Bombolla;  una iniciació a l’astronomia en la qual un monitor especialitzat condueix als nens per un meravellós viatge a través de l’univers.

A la sortida d’aquesta activitat els nens, grans i petits,  van poder manipular i realitzar diferents experiments i propostes amb els materials exposats.