Sortida al Zoo de Barcelona

El dia 17 de juny tots els alumnes i mestres de la ZER vàrem anar al zoo de Barcelona. Un cop allí ens vam distribuir en tres grups per a realitzar  diferents tallers segons el cicle educatiu.
Els nens d’Infantil varen fer el taller dels Animals Salvatges. La monitora els va presentar trencaclosques gegants amb la representació d’un peix, un guacamai, un llop i un elefant que els nens van anar component. Se’ls va explicar els diferents medis on viuen aquests grups de vertebrats la qual cosa condiciona  la seva alimentació i la seva forma de desplaçar-se.

Mentrestant els alumnes de Cicle Inicial feien el taller Coneguem els Animals, on bàsicament es va parlar de les principals característiques dels cinc grups de vertebrats i on van poder veure i tocar pells de serp, zebra, girafa, tigre, banyes de cérvol, ales de voltor, diferents tipus d’ous d’aus i d’amfibis, esquelets de cavallets de mar,...

I els més grans de la ZER, cicle mitjà i superior, van assistir el taller Mira i Toca, on d’una manera participativa es parlà de les necessitats dels animals captius, la forma de manejar-los i on es va reflexionar sobre la importància de no tenir animals salvatges com a animals de companyia i sobre la problemàtica del tràfic il.legal d’animals.
Per la tarda i després de dinar vàrem donar tots un tomb pel zoo.