Sortida a Lleida.

El dia 29 de novembre vam fer la sortida corresponent al primer trimestre; la ciutat escollida per visitar va ser Lleida.

Vam fer el viatge amb dos autocars, un pels nens d´Infantil i Cicle Inicial i un altre pels de Cicle Mitjà i Superior.
Un cop a Lleida, els grans  vam  anar a fer un taller de composició musical a l’edifici de “La Caixa”, on un músic ens va ensenyar a utilitzar els instruments de percussió i al final entre tots vam gravar una composició en casset que ens vam endur a l´escola.

Mentre els grans estaven a “La Caixa”, els d´Infantil i Cicle Inicial vam anar al Col.legi dels Maristes a veure una obra de teatre: Peter Pan. L´obra va ser molt divertida i vam riure i cantar molt. En sortir dels Maristes ens va recollir l´autocar i ens va portar al Carrefour, un hipermercat molt gran, on unes  hostesses molt amables ens van ensenyar les diferents seccions: la carn, el pa, les joguines. En acabar el recorregut, ens van donar a tots un obsequi per endur-nos a casa.

Tot seguit ens vam trobar tots, grans i petits, en un parc, per anar a l´Indiana Bill. Un cop allí vam dinar i després vam poder jugar una bona estona. Hi havia moltes pilotes petites per tirar-nos, escales i cordes  per tot arreu i un tobogan molt gran on una monitora ens ajudava a baixar.

Quan  vam estar cansats de jugar, vam pujar de nou als autocars per anar ja cap a casa. En resum, la sortida va valer la pena i  ens ho vam passar d´allò més bé.

Galeria d'imatges