Sortida a Lleida

El dia 28 de març els nens de la ZER vam anar d’excursió a Lleida. En arribar vam esmorzar tots junts en una plaça i vam poder jugar amb les diferents construccions que hi havia.
En acabar vam anar a veure l'obra de la Ventafocs al teatre del centre de Maristes.
Tots vàrem difrutar molt veient la Ventafocs, les germanastres amb aquells vestits i perruques, el príncep enamorat buscant la noia que duïa la sabata...
Els nens varen participar molt cantant les cançons que havien après a les classes de música.

ventafo1
ventafoc2

Després l'autobús ens va dur al parc de la Mitjana on vam dinar als bancs de fusta, mentre conversàvem amb els companys. Un cop dinats i reposats ens vam dividir en dos grups per realitzar els tallers respectius.
Els grans van fer una visita guiada pels diferents camins del parc, observant la vegetació que hi havia i els cartells explicatius que es van trobant.
Els petits van fer un taller sobre el medi ambient a través del joc. Dins una caseta miraven diferents objectes que es podien trobar en un bosc: pedres, plomes, fulles... També lúdicament montaren un puzzle, encaixant les bones conductes que s'havien de manteniren unn bosc: no tirar papers, no trencar arbres, tenir cura dels animals, no deixar deixalles...