Trobada de Zers de La Noguera

El dia 12 de maig les escoles rurals de la Noguera ens vam trobar a la localitat d'Àger.
El programa va començar amb un esmorzar popular, per a continuar amb un recorregut per a conèixer el poble: vam visitar la Col·legiata de St. Pere, l'esglèsia de Sant Vicent, les muralles, el casal dels Portolà, on possiblement nasqué Gaspar de Portolà, la calçada romana...
Posteriorment els alumnes d'Educació Infantil i Cicle Inicial, es van dirigir al Cinema Municipal per tal d'assistir a la projecció d'una pel·lícula de dibuixos animats.
Mentrestant els grans van visitar el càmping de la localitat, en el qual es va realitzar un recorregut exhaustiu, on ens van mostrar les diferents instal·lacions que el constitueixen.
Posteriorment es van desplaçar en autobús fins al Parc Astronòmic del Montsec, on es van poder observar els diferents elements que el composen.
Vam fer un gran dinar de germanor amb tots els nens i nenes de les Zers de la Comarca de la Noguera, i junts vam gaudir d'una actuació musical.

trobada1
trobada2