Sortida a Lleida.

El dimecres 21 de març, els alumnes i mestres de la Zer Serra Llarga van fer l'excursió del segon trimestre a Lleida.
Al matí, els alumnes d'Educació infantil i C. Inicial van anar al Telepizza i van elaborar per grups unes quantes pizzes que se les van menjar per esmorzar. Els nens van anar posant els ingredients a la massa i s'ho van passar d'allò més bé. Seguidament van anar al Centre Social i Cultural de l'Obra Social "La Caixa" a fer un taller d'arts plàstiques i visuals anomenat "Mans a l'obra. L'Art a través del cos", on els nens van poder experimentar amb les mans i amb diferents objectes. A partir del tacte havien d'endevinar objectes. A través d'aquests objectes van veure que es podia tocar, amassar i enfilar. L'obra d'art que van fer va consistir en tocar el paper amb pintura, amassar, és a dir, arrugar el paper i enfilar-hi un fil per poder penjar-la.
telepizza
taller1

Els alumnes de C. Mitjà i Superior van anar a veure l'obra de teatre "El zoo d'en Pitus", una adaptació del llibre de Sebastià Sorribas, a càrrec de la companyia Flic-Flac. Va ser interessant ja que els nens s'havien llegit el llibre a l'escola, del qual es commemora el 40è aniversari. En finalitzar l'obra els alumnes van poder fer preguntes als actors.
A continuació van anar al Centre d'Art "La Panera" on els alumnes van poder observar diferents tipus d'obres d'artistes que pertanyen a la col·lecció d'art Contemporani de l'Ajuntament de Lleida. Són unes visites comentades en les quals volen que els alumnes mirin i escoltin les obres en veu alta. L'objectiu és incentivar la mirada, l'escolta i la paraula de l'alumne.
Al migdia van dinar tots junts al CEIP Camps Elisis, i van poder jugar una bona estona.
pitus1
exposic2

A la tarda, tots els alumnes i mestres van anar al Roda-Roda, el museu d'automoció de Lleida on van poder observar una extensa col·lecció de cotxes, motocicletes, motors i reproduccions a escala, que conviden a fer un viatge pel món de la indústria de l'automòbil a través de la història i de les explicacions del monitors.

rodada1
rodada2