Sortida a Barcelona

Com a cloenda del curs escolar el dia 19 de juny els alumnes i mestres de la Zer Serra Llarga vam anar a Barcelona.
Al matí els alumnes d’educació infantil i CI van anar a visitar el Museu Marítim on van poder observar els diferents tipus de vaixells al llarg de la història: canoes, barques fetes amb pell, amb fusta ...També van poder veure les recreacions de l’ambient naval, els diferents espais d’un vaixell i diferents tipus de maquetes.
Va resultar una visita molt entretinguda i va agradar molt als nens.

Mentrestant els alumnes de CM i CS van anar al Cinema Imax a veure un documental anomenat Dinosaurios, un increïble viatge en tres dimensions a l’època en què els dinosaures dominaven la terra fa 150 milions d’anys. Va ser una experiència que els nens van valorar molt positivament per la seva espectacularitat.

Al migdia ens vam trobar tots per tal de gaudir d’un passeig en Golondrina,un vaixell turístic que fa el seu recorregut per l’interior del port de Barcelona: el port vell, la torre del rellotge (antic far de l’època de Carles III), molls comercials de mercants i creuers. El capità del vaixell ens anava fent l’explicació de tot allò que anàvem observant al llarg del recorregut.Va ser molt didàctic i interessant.

A l’acabar el passeig tots vam anar a dinar als voltants del Camp del Barça.Després de recuperar una mica les forces vam continuar la nostra sortida amb la visita a les instal·lacions del Camp Nou: vestuaris de l’equip visitant, la capella, la sala de premsa, el camp, les grades i el museu. Els alumnes es van poder fer una idea de la història passada del Barça i els seus futurs projectes de remodelació del camp.

Finalment vam tornar cap a casa havent gaudit d’una sortida molt enriquidora i completa

I va arribar l’hora de tornar!
Havia estat un dia diferent, fent activitats ben dissenyades, utilitzant procediments i eines diverses i coneixent altres realitats.