Sortida a Lleida

El dia 28 de novembre els nens i nenes de la ZER van fer una sortida a la ciutat de Lleida.

• A l'arribar a Lleida vàrem esmorzar tots plegats en una plaça

pròxima al CEIPMaristes.Després d'esmorzar els i les alumnes de EI i CI,

els més petits, van veure la representació de l'obra "L'arbre de Nadal" amb altres nenes d'altres escoles. Va estar respresentada amb titelles i els nens i nenes en van gaudir, van estar atents, escoltant i callats durant tota l'obra.

• Els nens i nenes de CM I CS van visitar les instal·lacions del diari Segre,

Segre-ràdio i Lleida TV. En el diari van poder veure el lloc on redactaven els periodistes, els van donar un diari del dia a cadasú i els van fer una fotografia que va sortir al Segre dies després.

• Aprofitant la visita a Segre-ràdio van grabar com al que se'n diu

"falques publicitàries", la felicitació de nadal, què es va sentir durant les

festes nadalenques del 2008 a Segre-ràdio. Així mateix també van poder observar com en un mateix estudi de televisió es graben diferents programes, tan sols canvien els decorats.

Tot seguit vam dinar tots junts al CEIP Camps Elisis, col·legi a qui agraïm que ens deixessin estar, ja que al carrer feia fred.

• A la tarda vam anar tots plegats a veure la comissaria dels Mossos d'Esquadra. En un principi havíem de veure els gossos que detecten estupefaients i les garjoles entre altres coses però justament els gossos policia estaven en una sortida i a les garjoles havia massa gent.

Així que finalment el que vam poder veure va estar un robot que desactiva explossius; el lloc on identifiquen els presos, on els nens i nenes restaven molt atents a les explicacions del mosso que ens atenia; i les motos de carretera dels mossos, en les quals van poder pujar tots els nens i nenes de la ZER, fins i tot...les mestres!