Sortida a Coll de Nargó

El dia 4 de juny vam fer la sortida a Coll de Nargó per aprendre encara més coses dels dinosaures, el projecte sobre el que hem treballat aquest any.

A l'arribar a Coll de Nargó vam anar a esmorzar tots plegats.

Per als més petits ens van explicar un conte on vam veure amb imatges com vivien els dinosaures.
Després va observar i manipular fòssils d’ossos, una urpa, una banya, un niu… i completar un dossier de fitxes molt divertides.
Seguidament van fer petjades de dinosaure carnívor i herbívor amb fang.

Al finalitzar van poder jugar una bona estona.

Els alumnes de C.S. (5è i 6è), els de segon de C.I. i els de C.M. (3r. i 4t.) per separat, van anar als jaciments a veure petjades i ous de dinosaures. A continuació van visitar el museu dels dinosaures que es diu LÍMIT K-T, allí els van explicar moltes coses i vam veure ossos de dinosaures, mandíbules i també un cap de tiranosaurus rex.

Van veure molts fòssils, i els van explicar com eren els Titanosaures, així es deien els dinosaures que abans vivien a Coll de Nargó.
També vam parlar de com es van extingir…i de la feina que fan els paleontòlegs…. Va ser molt interessant!

Els més grans van estar més estona del compte al museu, sabien tantes coses que la guia els va explicar encara més coses. Va ser molt interessant i enriquidor per a tots.

Després vam dinar a la mateixa placeta on havíem esmorzat.
Per acabar van observar amb un lupes binoculars closques d’ous de dinosaures i també els van ensenyar excrements fossilitzats. Van poder fer un dossier amb imatges de dinosaures, etc.

Ens ho vam passar molt bé tots pelgats i la sortida va ser molt profitosa, ja que ens va permetre ampliar el que havíem après amb el projecte dels dinosaures realitzat al llarg del curs.