Sortida a Lleida

Tot just a les portes de Setmana Santa la ZER vam anar a Lleida. Durant el matí vam estar tots plegats a les instal·lacions de “Caixa Forum” per tal d'assistir a dues activitats:

L' alumnat d ’EI, CI i 3r van veure una posada en escena anomenada Boles, bales i esferes, una representació sobre el món de les formes i la seva funció a la natura.

Els i les alumnes de CM i CS assitiren a una visita dinamitzada sobre l’obra artística d’Alphonse Mucha. Van poder fer una vistia molt interessant sobre aquest artista, van analitzar la seva obra i van poder adonar-se de la importància que fins i tot avui en dia té la seva influència. Així, que van escoltar, observar, analitzar, van fer una representació artística entre tots, van buscar similituds amb dibuixos actuals de forma grupal...Van descobrir un gran artista.

A mig dia vam dinar a les instal·lacions d’INEF tots plegats i havent dinat dos monitors d'INEFC ens van ensenyar i explicar les instal·laciones esportives de què disposen.

Tot seguit... els nens i nenes d'EI i CI van fer alguns jocs de psicomotricitat i els més grans van jugar a un nou esport, el korfball.