Sortida a Àger i les Avellanes

El dia 30 de novembre els nens i nenes de la ZER van fer una sortida per la comarca de la Noguera. L'alumnat de cicle mitjà i cicle superior van visitar el Centre d'Observació de l'Univers a Àger i l'alumnat d'educació infantil i cicle inicial al Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes.

Els nens i nenes d’EI i CI fan el taller dels cinc sentits. Els van separar en dos grups. Els nens i nens d'EI van fer una observació de l’entorn utilitzant els cinc sentits mentre escoltaven un deliciós conte pel bosc. Després van realitzar un taller de fòssils, petjades….
Els de CI no van poder fer el taller d’Apicultura, ja que el fred va impedir l'activitat; van fer una altra activitat: la creació de les seves pròpies xapes i una ampolla de colònia d'espígol que podran obrira partir del febrer. Tot seguit van observar algunes plantes i diferents petjades i excrements d'animals que vam anar trobant. Van estar molt atents!

Després de dinar van jugar tots plegats al pati del darrera.

A la tarda vam fer una visita al Pou de Gel tots plegats i seguidament una visita al Monestir.

Al tornar a la casa de colònies van fer jocs de coneixença amb els monitors.