MUSEU DE LES JOGUINES

El passat dia 18 de novembre tota la ZER vam anar a visitar el museu de les joguines de Verdú.

Després d'esmorzar tots plegats van dividir els alumnes en tres grups: EI, CI i CM/CS. Els més petits van visitar el museu escoltant molt atentament totes les explicacions que els feien i observant totes les joguines del museu. Fins i tot alguns van pujar en grans bicicletes que no podrien pas pujar-hi sols; van pujar en un antic tren, van veure nines de fa molt temps, carros, avionetes... Tot seguit els nens i nenes d'EI van aprendre la cançó de "L'home pilota" i els de CI van fer una titella.

Els més grans van visitar el museu també i van jugar al gran joc del trivial, que per cert, van obtenir molt bona puntuació! Cal felicitar-los!

Van dinar tots plegats i per la tarda...a jugar a bitlles, patacons....tota una sèrie de jocs que ja jugaven els nostres avis.

La veritat és que s'ho van passar molt bé!

Tot seguit podreu veure unes fotografies d'aquest dia.