VISITEM EL ZOO

El passat dia 27 de març tot l'alumnat i mestres de la ZER vam anar a visitar els animals del zoo.

Els més petits van fer un taller per projectes sobre el goril·la. La monitora va fer una adequada explicació per al grup amb el suport de la visió d'uns audiovisuals, els primats més propers a nosaltres. Entre altres coses els va explicar que no s'han de mirar mai als ulls ni assenyalar-los, ens podrien atacar! Seguidament van tenir l'oportunitat de veure i tocar els ossos de les mans i el crani d'un goril·la. Van poder observar que les mans i els peus són més grans que els nostres per tal de poder agafar-se als arbres.

Tot seguit van fer un tomb pel zoo per a veure altres animals i van assistir a l'epectacle dels dofins, intel·ligents animals que els van fascinar amb les seves acrobàcies.

L'alumnat de cicle mitjà i cicle superior van veure un vídeo sobre els animals en perill d'extinció, amb el qual van prendre consciència del paper que té el zoo per als animals que hi viuen; de l'important que és cuidar-los; de les raons per les quals estan en perill, etc.

Tot seguit vam visitar tots els animals del parc acompanyats de la monitora que ens anava explicant el més interessant de cada un. Per acabar també van poder veure l'epectacle dels dofins que ens van deixar a tots ben bocabadats!

Podeu veure unes quantes fotos d'aquest assoleiat i agradable dia!