SORTIDA BALAGUER

UN DIRECTOR DESCONCERTAT

El passat dimecres 15 de maig vam anar al Teatre Municipal de Balaguer a veure l'espectacle musical "Un director desoncertat" de la companyia Dmúsics.

Ens vam trobar amb els alumnes i mestres de la ZER del Montsec, formada pels pobles d'Àger, Tartareu, Les Avellanes, Os de Balaguer i Gerb.

Ens van presentar els següents instruments: violí, viola, violoncel, contrabaix, clarinet i flauta travessera. Tots es presentaven a un càsting molt important en el qual hi havia una directora molt exigent que no soportava els mòbils! Als assajos...SILENCI!

Els alumnes van poder participar i s'ho van passar molt bé! Els actors i músics ho van fer molt bé. La durada de l'obra va ser justa i encertada. Vam sortir tots encantats!

Visiteu la web, on explica els objectius i altres espectacles!