TROBADA ESPORTIVA A BALAGUER
El dia 20 d'abril diferents escoles de la comarca de la Noguera i voltants van assistir a la Trobada Esportiva d'Escoles Rurals a Balaguer. Els alumnes de 5è i 6è de primària dels diferents pobles de la comarca van poder gaudir d'un dia d'esport a les instal·lacions esportives de Balaguer realitzant diferents esports com la natació, el futbol, dodgeball, beisbol i bàsquet.
Al matí en arribar a Balaguer ens varem dirigir cap al camp de futbol.
Allà ens dividiren en 5 grups d'uns quaranta alumnes cadascun. Seguidament varem començar a fer els diferents esports, sempre acompanyats de diferents mestres d'educació física que ens ensenyaven les normes dels diferents esports.
A bàsquet ens varen dividir en vuit petits grups per fer una lligueta entre nosaltres.
Al dodgeball, un esport que prové dels Estats Units i ens va agradar molt d'aprendre.
A futbol varem dividir el camp en dos i així varem poder fer un petit campionat entre els grups.
A beisbol, va ser molt divertit, practicar amb el bat i córrer per les bases, que de tant en tant es movien del vent que feia tant fort.
I finalment a natació, les professores que hi havien ens van explicar unes quants maneres de tirar-nos a l'aigua. Després ens van donar un temps lliure per jugar dins la piscina coberta. Seguidament ens varem dutxar als canviadors de les instal·lacions.
A continuació a les grades del camp de futbol, a dinar que ens havíem fet gana. Per acabar una estona de temps lliure per fer noves amistats o conèixer més a les persones del teu grup.
Aquesta activitat va ser una bona experiència per a tots els alumnes, ja que pot ser que ens trobem l'any vinent els nens que coneguerem durant la trobada. I també per poder fomentar els diferents esports entre els nens i nenes, crear noves relacions, amistats... va ser molt divertit!

Si voleu veure més fotos cliqueu AQUÍ
INICI