FI DE CURS 11-12

El divendres dia 22 de juny de 2012, vam anar a celebrar el final de curs a Castellserà. Ens vam trobar tots al pati de l'escola i ens van repartir coca amb xocolata.

Després vam anar a la Panera per fer el comiat als alumnes de 6è que aquest és el darrer curs que són a l'escola. Ells van llegir una sèrie d'escrits recordant tot el temps que hem passat junts i tots els vam desitjar que a partir d'ara tot el vagi molt bé

.Els mestres van repartir les orles a cada un dels alumnes: Adrián, Arnau, Oscar, Pol, Eudald, Lorena, Maria, Lídia, Gerard, Montse, Joana, Unai, Marc, Ainhoa i Laia.

Va ser molt emocionant i fins i tot es van escapar algunes llàgrimes.

Quan vam acabar vam anar al polisportiu on ens esperava una DJ per fer-nos ballar una estona amb la música de l'estiu.

Si voleu veure totes les fotos del

FI DE CURS cliqueu AQUÍ