WEBS D'INTERÈS D'ANGLÈS

ADREÇA DE LA WEB
CONTINGUT
Web per a mestres per a treure idees.
Web sobre programes de dibuixos animats famosos. Informacions de les programacions d'actualitat de la TV i jocs interactius.
Web on podem trobar activitats, jocs,..classificats segons edats i assignatures amb possibilitat d'imprimir-les.
Web on podem trobar moltes activitats, jocs, entrevistes, narracions d'alumnes,...
Web amb activitats didàctiques organitzades per temes i nivells educatius. És especialment interessant la secció Wacky Web Tales.
Web on hi ha 100 dibuixos per escollir agrupats per temàtiques.
Per treballar els objectes de la classe i les preposicions de lloc. CM de primària (3r)
Per treballar les unitats didàctiques de la classe, la roba, l'hora i el transport a un nivell de CM de primària (3r)
Per reforçar el lèxic que hem treballat. Podem construir sopes de lletres, sopes de lletres amb un missatge, criptogrames, mots encreuats, ... Es pot fer servir a qualsevol nivell de primària
Per treballar sons, rimes, paraules compostes, plurals, contes
Activitat interactiva que permet repassar els coneixements sobre hàbitats dels animals en llengua anglesa
Pàgina del Centre de Recursos de llengües estrangeres amb jocs educatius
Pàgina d'activitats de Sant Valentí
Pàgina per a imprimir diferents recusos sobre els temes gramaticals que anem treballant a l'aula.
És una pàgina on hi ha rècords. Ens pot servir pèr quan treballem els superlatius amb Cicle Superior.
Per a estudiar els verbs
Hi ha l'apartat de jocs: HAGMAN, ENCREUATS i altres jocs curiosos. Per cicle mitjà o superior.
Hi ha tot d'exercicis de gramàtica per treballar on-line o bé per imprimir. És per Cicle Superior i per alumnes més grans.
Pàgina on hi ha activitats per treballar els diferents aspectes gramaticals on line.
Fem contes en anglès. Afegim les paraules i el programa ens crea el conte.
És una pàgina amb textos dictats graduats per nivells i per temes. Primer llegeix el text, després el dicta i finalment el torna a llegir per fer la correcció. A continuació surt el text escrit. El dictat s'ha de fer o bé en una paper o en un word.
Programa per fer puzzles i també per respondre'n on line o bé per imprimir
Pàgina amb molts recursos. Des de primer d'ESO fins a Batxiller
Per jugar a formar paraules en anglès a partir de 7 lletres. El rècord és on line.
són els contes de les tres bessones però explicats una mica.
Per fer materials: encreuats, bingo, sopa de lletres
Molt interessant