| WEBs DE CATALÀ | |
|
ADREÇA
DE LA WEB | CONTINGUT |
| Cada mes es recomana un llibre de lectura per primària i es presenten activitats del llibre. | |
| Podeu preparar fulls de còpia amb el text que vulgueu i triar diferents formats i opcions | |
| Recull d'endevinalles adreçades a nens i nenes de 5 anys en endavant. Hi ha quatre blocs segons el grau de dificultat. | |
| Presenta diferents paraules on s'ha de classificar les vocals, treballant sons oberts i tancats. | |
| Per a fer dictats. Hi ha l'àudio i el text. Està classificat per temes ortogràfics i per nivells. | |
| Aquesta és una pàgina personal de la mestra Solduga de la Zer del Sió on hi ha un munt de recursos pel mestre per a treballar els diferents aspectes de la llengua . Hi ha enllaços a d'altres pàgines o documents fets per ella mateixa. | |
| Poesies i contes de Nadal | |
| Activitats per la prevenció. Estan classificades per cicles: Canviem el final,... | |
| Per alumnes de Cicle Inicial- | |
| Pàgina per treballar les poesies | |
| És una pàgina on hi ha molts contes. | |
| Són idees que han realitzat diferents escoles per treballar els contes. | |
| Aquesta és una pàgina que serveix per enviar missatges de veu a d'altres persones amb l'animació d'un personatge. Podem escriure un text i el fem que soni en català i femení o masculí. AHHHH!!! Cal que ens registrem per fer-lo servir. | |
| Activitat JClic per treballar les dites dels mesos de l'any | |
| Els alumnes han de llegir la descripció de la cara i fer-la. Si ho fan correctament surt un missatge de MOLT BË. Per Cicle Inicial | |
| Pàgina on hi ha un recull de faules | |
| Web quest per treballar els contes a cicle superior | |
| És una pàgina d'un centre on hi ha moltíssimes activitats per treballar la comprensió lectora en tots els nivells. Val la pena!!! | |
| Es presenta una imatge, que és la part d'un objecte, i una endevinalla. L'alumne intenta saber què és i després ho comprova i es veu la foto sensera. | |
| Diferents activitats | |
| Pàgina per llegir acudits i també per escriure'ls. | |