WEBs DE CATALÀ

ADREÇA DE LA WEB
CONTINGUT
Cada mes es recomana un llibre de lectura per primària i es presenten activitats del llibre.
Podeu preparar fulls de còpia amb el text que vulgueu i triar diferents formats i opcions
Recull d'endevinalles adreçades a nens i nenes de 5 anys en endavant. Hi ha quatre blocs segons el grau de dificultat.
Presenta diferents paraules on s'ha de classificar les vocals, treballant sons oberts i tancats.
Per a fer dictats. Hi ha l'àudio i el text. Està classificat per temes ortogràfics i per nivells.
Aquesta és una pàgina personal de la mestra Solduga de la Zer del Sió on hi ha un munt de recursos pel mestre per a treballar els diferents aspectes de la llengua . Hi ha enllaços a d'altres pàgines o documents fets per ella mateixa.
Poesies i contes de Nadal

Activitats per la prevenció. Estan classificades per cicles: Canviem el final,...
Per alumnes de Cicle Inicial-
Pàgina per treballar les poesies
És una pàgina on hi ha molts contes.
Són idees que han realitzat diferents escoles per treballar els contes.
Aquesta és una pàgina que serveix per enviar missatges de veu a d'altres persones amb l'animació d'un personatge. Podem escriure un text i el fem que soni en català i femení o masculí. AHHHH!!! Cal que ens registrem per fer-lo servir.
Activitat JClic per treballar les dites dels mesos de l'any
Els alumnes han de llegir la descripció de la cara i fer-la. Si ho fan correctament surt un missatge de MOLT BË. Per Cicle Inicial
Pàgina on hi ha un recull de faules
Web quest per treballar els contes a cicle superior
És una pàgina d'un centre on hi ha moltíssimes activitats per treballar la comprensió lectora en tots els nivells. Val la pena!!!
Es presenta una imatge, que és la part d'un objecte, i una endevinalla. L'alumne intenta saber què és i després ho comprova i es veu la foto sensera.
Diferents activitats
Pàgina per llegir acudits i també per escriure'ls.