XIV TROBADA PEDAGÒGICA DE LA ZER

A CUBELLS

El dilluns dia 16 de març la Zer El Romaní vam realitzar la XIV Trobada Pedagògica .
Aquest any la trobada la varem fer a Cubells .

Al matí , primer tots els nens i nenes van esmorzar , al pati de l'escola, coca i xocolata. Després es realitzaren dues activitats: un taller de bombolles i un taller de lectura amb l'escriptor que hem treballat aquest curs Josep Francesc Delgado.

Un cop acabades aquestes dues activitats, els nens/es han realitzat un "macrotaller " de bombolles al pati, on hi havia banyeres amb sabó i eines fer bombolles de diverses mides.

Després de dinar vam fer jocs. Els alumnes es van distribuir en sis grups i cada grup anava passant per cada un dels sis jocs o estacions : La cadira, xancles, tir a cistella…

Una vegada acabats els jocs es van repartir les medalles i cada escola va tornar al seu poble.

FOTOS1

FOTOS 2